Ustaz Azhar VS Ustaz Don


Sejarah Ustaz Azhar

Bermula 1990, Ustaz  mula hadir ke kuliah Tuan Guru Haji Syed Mokhar bad tafsir. Ketika itu Ustaz berumur 25 tahun. Bertalagi dengan Tuan Guru Mohd Tahir kitab-kitab jawi.Setelah berbekalkan sedikit ilmu, Ustaz mula mengajar di sekitar  Surau Ladang. Dan website pertama surauladang.net diwujudkan pada tahun 1999. Kemudian websitewww.ustazazhar.com menyusur pada tahun 2005.

Dengan melihat anak muda sekarang yang lebih berminat dengan motorsikal dan kereta, maka Ustaz selitkan apa yang mereka-mereka ini minat. Alhamdulillah anak muda dapat menerimanya dengan baik.

Pesanan Ustaz kepada kita semua belajar bersungguh-sungguh ketika kita rajin dan ada ketikanya kita malas, masa itulah kita berehat.


Kenali Ustaz Don

Ustaz Don atau nama sebenarnya Don Daniyal Don Biyajid ni baru berumur 28 tahun (Lahir 14hb November 1984) dan berasal dari Bukit Mertajam, Pulau Pinang.

Beliau merupakan seorang pensyarah di KUIS serta memiliki Ijazah Sarjana Muda Takhassus Qiraat dari Maahad Qiraat Shoubra, Mesir.Rancangan kendalian Ustaz Don (30 minit bersama Ustaz Don di TV Hijrah) tu memang terbukti best.

Paling penting, apa yang disampaikan oleh Don Daniyal ni memang mudah difahami dan mudah meresap ke dalam minda anak muda dan juga anak tua yang perasan muda .

Wajib Baca

- Tunang Ustaz Don
- Video Lawak Ustaz Azhar Idrus
- Ceramah Ustaz Don- confirm anda menitis air mata


http://bit.ly/pengetahuanam
(  Sumber Rujukan PA Anda  )



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog ini di dalam Network Pra Universiti 
( Peringkat Percubaan )